Adres in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Willemien van der Valk - WaarBenJij.nu Adres in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Willemien van der Valk - WaarBenJij.nu

Adres in KL

Door: Willemien van der Valk

Blijf op de hoogte en volg Willemien

12 December 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

He mensjes,

We zitten eindelijk in ons appartement!!We zijn super blij dat we eindelijk onze eigen plekje hebben. Eindelijk kan het dan 'echt' beginnen. Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend en natuurlijk een paar van ons huis!

Naar dit adres geen pakketjes sturen, voor de weinigen die dat zullen gaan doen heb ik een ander adres!!!
Adres:
Lorong Bukit Pantai
5-6a Pantai Towers
59100
Kuala Lumpur
Mob: 0060-193194817

Pakketjes-adres!!!(op werk)
The Gateway
Lot 2.01, 2nd floor,
The ampwalk
218 Jalan Ampang
50450 Kuala Lumpur

Dikke kus

  • 12 December 2006 - 09:54

    Titia:

    Hey wat een leuke foto's en wat een mooi uitzicht vanaf het nieuwe appartement.
    Ik ben erg jaloers op jullie.
    nog een fijne tijd samen.
    Liefs titia

  • 12 December 2006 - 16:00

    Francien:

    Hey Nichtje,
    Leuke foto's en volgens mij ben je blut als je terug komt hihihihi

    xxxxxx Francien

  • 12 December 2006 - 19:30

    Marijke:

    Ja hoor! In het zwembad.. toe maar weer ;)
    Mooi man, jullie eigen stekkie.
    Groetjes daar!
    tút Marijke

  • 13 December 2006 - 08:52

    Hilbrand:

    het zal ook weer eens anders!!!stappen feesten eten en drinken.ja jij vermaakt je wel, maar dat zat denk ik ook niemand overin. geniet er van dikke tut

  • 13 December 2006 - 15:31

    Wiekie:

    Gefeliciteerd met de verhuizing. Als ik naar de foto kijk is dat niet overbodige luxe. Ik weet dat ik een beetje te vroeg ben maar ben bang dat ik het anders vergeet.....ALVAST GEFELI MET JE VERJAARDAG!!!!
    Zo.... nou ben ik misschien wel de allereerste maar ben ik het in elk geval niet vergeten.

  • 14 December 2006 - 08:40

    Myr:

    Hmm...erg vervelend logeer adres Pien ;-) Kijk er nu al tegen op! hahahaha.
    Kus Myr

  • 15 December 2006 - 12:14

    Siep:

    hey meid! van harte gefeliciteerd met je verjaardag! hoop dat je een leuke dag daar hebt (bedenk me net, dat de dag daar misschien al wel weer voorbij is?) maak er een mooie tijd daar van, maar als ik de foto's zie, zit dat wel goed! idd jammer dat je niet in nl bent, maar dat maken we in de zomer iid wel goed! dikke kus sievert

  • 15 December 2006 - 13:27

    Antsje:

    VAN HARTE GEFELICITEERD!!! X cor en antsje

  • 15 December 2006 - 13:44

    Titia:

    Hey Willemien,
    Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag verder.
    Kus Titia.

  • 15 December 2006 - 14:39

    Roos:

    Hee Willemien, gefeliciteerd meid! Hoop dat je een leuk feessie hebt, en maandag heb ik met Gepke afgesproken voor je bankpas, dus dat komt goed! Kus!

  • 15 December 2006 - 21:08

    Marcella:

    hè willemien, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    hele fijne dag nog..

    dikke tût marcella

  • 15 December 2006 - 21:08

    Marcella En Quinten :

    o ja en quinten hahahahahaha

  • 15 December 2006 - 23:22

    Gep:

    He lieverd! onder het moto van beter laat dan niet... hoop dat je een hele coole verjaardag hebt gehad, hier zou ie nu nog bezig zijn... Volgend jaar gaan we weer een feestje bouwen! dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemien

Actief sinds 03 Okt. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 104796

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2009 - 31 Juli 2010

Australia, New Zealand and Asia

19 November 2006 - 20 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: