Een klein stapke! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Willemien van der Valk - WaarBenJij.nu Een klein stapke! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Willemien van der Valk - WaarBenJij.nu

Een klein stapke!

Door: Willemien van der Valk

Blijf op de hoogte en volg Willemien

03 April 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hi people, hier even een korte update van mijn laatste lootjes in KL!!En die laatste lootjes wegen niet zo zwaar hoor!;) Qua stage hebben we het wel gehad, dat dan weer wel!We zijn namelijk bezig met het stageverslag!!Een erg saaie bezigheid waar ik me moeilijk toe kan zetten. Maar ja het moet gebeuren he?!

Afgelopen weekend gefeest alsof het ons laatste weekend was!Helaas is dat ook een peipklein beetje het geval. Aankomend weekend hebben we formule 1 en dan gaan we vakanssssie vieren dus stappen in KL zal niet vaak meer voorkomen. Vandaar dat me maar hadden besloten nog een zondag in bed door te brengen, om het af te leren!

Zaterdag heb ik met Claire onze geweldige pay check, die we vrijdagavond hadden gekregen, er maar even doorheen geramd in Mid-Valley!Onder het mom van; het is slecht weer dus laten we maar even naar de overdekte shoppingmall gaan kijken, want verder kunnen we toch weinig doen, zijn we dus gaan shoppen!En wonder boven wonder was mijn portemonnee zo leeg!!!Klerenkast hangt dus weer vol!

Zaterdagavond zouden we even een klein drankje gaan doen, tot een uurtje of 1, ik hoor het ons nog zeggen!!Huhuhmmmm!Ik had al zo’n raar gevoel, dit kan wel weer eens helemaal misgaan vanavond!!En ja hoor dat ging het!Na een heerlijk 3 gangen diner met 2 flesjes wijn besloten we door te gaan naar de Reggea bar in Chinatown!Dit scheen namelijk de backpackers-kroeg te zijn van KL!En aangezien Claire hierna nog een half gaat BACKPACKEN wouden we haar hier even een voorproefje van laten nemen!!Nou ze heeft het geweten hoor!Hehehe!Nee het was erg gezellie. Erg lekkere (jugs) Mojito’s en ook de sex on the beach was zeker niet vies!Hoop lol gehad en voornamelijk Claire een goed met de neus op de feiten gedrukt!!;), ze ziet het al helemaal zitten, het luxe leven van een backpacker! Coen kon het toch niet aan om vroeg op bed te gaan dus ook hij was nog van de partij. Hij kwam rond 12 uur nog eens binnen zetten en ja, toen hadden de dames al enige drankjes achter de kiezen!!Hij heeft toen, om ook een beetje in de sfeer te komen, maar even snel wat biertjes achterover getikt. Omdat we een dansje wouden gaan doen besloten we naar de Thaibar te gaan. Flesje vodka leek ons wel op z’n plaats en ik moet zeggen deze smaakte weer goed. Mijn telefoon vond dit drankje echter iets minder smakelijk!Nadat hij hier een heerlijk verfrissende duik in heeft gemaakt heeft hij het loodje gelegd!!We hebben hem nog gereanimeerd maar het mocht niet baten. Beetje jammer aangezien ik nu redelijk wat telefoonnummers kwijt ben en ik een nieuwe telefoon moet kopen!!!Maar ja, erg lang heb ik niet getreurd want het leven gaat verder……het is moeilijk maar je komt er uiteindelijk sterker uit.
Dansje hier, dansje daar, en uiteindelijk op het podium beland!Om 3 uur was het helaas afgelopen en moesten we weer richting de taxi! Het bekende verhaal…….!!!!!;)Zondag maar een pizza besteld en 10 afleveringen van Grey’s Anatomy gekeken!Ja Mike, ik ga het van je overnemen, misschien kunnen we een keer samen deze dagbesteding invullen?!!De zondag was dus weer erg nuttig besteed.

Een korte update deze keer maar daar maak ik jullie vast enorm blij mee voor een keer!

Dikke kus

  • 03 April 2007 - 04:14

    Claire:

    Ja het was me weer een weekend, dat wordt nog wat in Thailand. Misschien is het verstandig om toch maar wat minder te gaan drinken, haha!!

  • 03 April 2007 - 06:11

    Jasper:

    Stichting Correlatie al ingeschakeld voor hulp bij dit zware verlies?? Schijnt een special Nokia cemetary bij de Batu Caves te liggen! Wellicht een idee om daar je celly een laatste eer te bewijzen ;)

  • 03 April 2007 - 06:22

    Paula:

    omdat mijn vergadering afgezegd is , kan ik direct in je berichtgeving duiken.Ik zie wel dat je diepgaand bezig bent de laatste weken van je stage.Je bent echt aan vakantie toe!
    nog even volhouden hoor dan ben je straks weer veilig bij ons!Verweg van al die mensen die jou het leven zo zuur maken, die je laten drinken terwijl je daar helemaal geen zin in hebt, die je je telefoon laten verdrinken.
    Kom maar gauw thuis.

  • 03 April 2007 - 06:51

    Titia:

    Hey Pien,

    heel veel plezier en succes met de laatste loodjes. maar zo te zien aan dit verhaal heb je daar geen moeite mee.
    ik zie je gauw.

    Liefs Titia.

  • 03 April 2007 - 09:21

    Peter:

    Hey Willemien,
    Wat relaxt dat je nu nog een paar weken vakantie hebt! Jammer dat je stage op deze manier moest eindigen maar de laatste weken nog wat rondreizen lijkt me ook geen straf!! Geniet er nog ff van en tot over een paar weken!

  • 03 April 2007 - 13:39

    Jildou:

    Hey Willemien! Klinkt goed hoor, die laatste loodjes. Wanneer ga je naar Thailand?? Heel veel plezier in ieder geval!! Veel liefs Jildou

  • 03 April 2007 - 16:54

    Leeza:

    Tsjonge, jonge...!! Wat heb je ook een fucking zwaar leven he!? hihi :P
    Jammer dat ze die jugs hier niet maken..tenminste verkopen voor EUR 10,00!! :o
    Reis terug naar NL was vermoeiend..ppff, had ook nog gewerkt vrijdag :S helemaal gaar.Heb dit weekend ook nog maar even gevierd dat ik jarig was...ongeveer zelfde plaatje als hier boven alleen dan zonder die telefoon ;)

    Nou meis, hou je taai de komende weken. Je kan wel wat zon, zee en strand gebruiken denk ik

    Speak soon
    xx

  • 03 April 2007 - 19:30

    Gep:

    He meis,
    lekker vakantie vieren! joehoe, een maand lang! Kun je je weer opladen voor strax! haha. Dat drinkritme moet er sowieso inblijven voor Pinkpop en het weekendje Hildesheim, zullen we ef een avondje Schnaps houden met het bierspel!
    Lekker genieten! Dikke kus Gep
    ps. ik verwacht die mail nog wel!!!

  • 04 April 2007 - 13:26

    Marijke:

    Hey famke!
    Gaat goed zo te lezen :) Nu nog lekker van je vakantie genieten!!!Succes met het laatste beetje stage.
    Dikke tut

  • 05 April 2007 - 12:08

    Myr:

    Hey skeet!
    Jij ook sterkte alvast met het afscheid nemen van het wunderschone Azie! We gaan het vast en zeker heel erg missen maar goed, we hebben elkaar nog hahahahah. Ik ben nu nog ff lekker aan het genieten in Goa. Hebben een beachhut op het strand...erg vervelend hihihi. Nog 2 weekies en dan vliegen, zal idd wel moeilijk zijn maar goed..het hoort erbij. Hoop dat we voordat ik weg ga nog ff kunnen skypen, ff bijkletsen. Zo niet, dan doen we dat in Holland wel weer ;-)
    Pop, geniet ervan!!! Groetjes daar en ik zie je snel!
    Dikke kus & knuffel,
    Myr

  • 09 April 2007 - 02:52

    Jasper:

    Willemien,

    Uit de reactie van 'Gep' kan ik afleiden dat je naar Hildesheim gaat? Niet doen! Heb daar een paar maanden geleden een vriend opgezocht die stage liep bij BOSCH en kan je verklappen dat het net zo enerverend is als Pangkor, zonder zon, zonder zee, zonder eiland, dus denk er nog maar eens over na ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemien

Actief sinds 03 Okt. 2006
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 104803

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2009 - 31 Juli 2010

Australia, New Zealand and Asia

19 November 2006 - 20 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: