Mooi land.....Maleisie!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Willemien van der Valk - WaarBenJij.nu Mooi land.....Maleisie!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Willemien van der Valk - WaarBenJij.nu

Mooi land.....Maleisie!!

Door: Willemien van der Valk

Blijf op de hoogte en volg Willemien

26 Maart 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Azie op z’n slechtst!!
Op dit moment zitten wij, zoals je weet waarschijnlijk, te werken bij de starbucks. We zijn verbannen van kantoor!!Dit leek grappig in het begin maar helaas is het nu iets minder grappig. De rust is nu weder gekeerd dus het verhaal kan wel op de site denk/hoop ik!!

Ehhh niet dus!Aangezien er blijkbaar mensen zijn die deze site als informatiepunt gebruiken om hun contacten te onderhouden met bepaalde mensen hier in MY ben ik helaas genootzaakt (;)) het verhaal eraf te halen. Erg jammer.

Zondag 25 maart
Een spannende week achter de rug!
Voor Coen en mij is de stage echter afgelopen. Toen we vrijdag op kantoor kwamen stond de taart al klaar, want het was zoo stil op kantoor geweest!!Haha, echt vet lief van Thomas en Herman. We hebben dus onder het genot van een kopje DE koffie en lekkere chocolade taart even bijgepraat. Omdat ik er nogal over in zat wat dit voor ons zou beteken ben ik daarna even een gesprekje met Thomas aangegaan. Mijn gevoel na deze hele situatie was namelijk niet echt prettig. Omdat er nu bekent is dat er meer studenten in KL zitten, en ons bedrijf ook is genoemd vond ik het niet echt een veilig gevoel om nog op kantoor te zitten. Ik weet dat de kans 1% is dat ze langs gaan komen maar die kans sluit ik liever uit. Thomas had hier echter ook al over na gedacht en dacht er hetzelfde over. Het leek hem beter, hoe lullig het ook is, dat we bij de starbucks aan ons stageverslag gingen werken. De stage zit er dus helaas op. Het is nogal een dubbel gevoel voor mij. Op zich vind ik het wel relaxed want nu kunnen we onze eigen tijd wat meer indelen maar aan de andere kant baal ik er enorm van en vind ik het vreselijk ongezellig. Daarbij komt ook nog eens dat dit nou niet echt een goede afsluiting is van een leuke stage. Een rare situatie dus maar goed alles beter dan de **** in Maleisië!!!

De laatste 3 weken (van stage) brengen wij dus door in de Starbucks!

Vrijdag hebben we maar even gevierd dat M. in het vliegtuig zat!!Een kleine indrinkavond op de 6de van de Pantai Towers, ons appartement dus!!Paar flesjes whisky en een flesje vodka voor de vrouwen onder ons, we moeten een beetje om de calorietjes denken he?!Die flessen waren alleen in no time leeg!!!Mark en Jasper hadden enorm veel haast om naar de Zouk te komen want ze hadden al een aantal drankjes op de vrijdagmiddag borrel van GAB gehad!!Hehehe!Verchil moet er blijven he, bij de Starbucks heb je geen vrijdagmiddagborrel!;)
De rest is dus om 23.00 vertrokken naar de Zouk. Coen en ik vonden het echter iets te vroeg en zijn dus nog maar even blijven zitten om de laatste restjes op te maken en nog enkele adtjes te nemen van mijn heerlijke Tia Maria!!hahaha!!Rond half 1 hadden we ook Mo en Michael overgehaald om mee te gaan dus toen zijn we vertrokken richting een super gezellige avond in de Zouk……..je kent dat wel, flesje bestellen en een dansje maken!

Zaterdag zo min als wat rond 3 uur eens opgestaan waarna ons weinig uit handen is gekomen!Hoe verneuk je je weekend, bel 019….!haha!Vandaag lekker vroeg uit bed gegaa, en eff gezwommen, geshopt en in de zon gelegen want het was super mooi weer, that means onbewolkt, 33 graden en bakken maar!!Lekker chill dagje dus.

Ben op het moment verder erg druk bezig met het plannen van de trips. Zoals ik eerder al zei ga ik over 3 weekjes met Clair naar Thailand. Dit wordt 3 dagen Bangkok, om vervolgens per nachttrein en boot door te reizen naar Koh Samui, Koh Phenang en Kho Tau. Op Phanang schijnt elke woensdag een full moon parthy te zijn dus die moesten we dan maar eens gaan bezoeken!!Of we terug gaan via Phuket of dezelfde weg terug is nog de vraag…iemand nog tips??
Die zondag komt Janneke dus aan. Met haar ga ik sowieso naar Sabah. We gaan daar een jungle trekking doen van 3 dagen, naar turtle Island en het Sepilok Orang-Utan rehabilitation Centre om vervolgens richting Bali of Palau Tioman te gaan om nog even goed bruin te worden voordat ik terug moet naar huis! Dat tripje is nog redelijk in de maak maar komt helemaal goed!En tips zijn altijd welkom!!

Erg slechte vooruitzichten dus das duidelijk!!Ik heb ook een meevallertje met mijn bagage. Op de beurs in KL waar ik een tijd geleden heb gestaan heb ik Leeza ontmoet. Zij Stuurde me van de week het geweldige bericht dat ze voor 1 dagje naar KL vliegt, nare baan, en of we ook een drankje konden gaan doen?!!Nou natuurlijk wel!!Toen kwam ik alleen vandaag op het heldere idee dat zij misschien wel wat bagage voor me mee kon nemen!!En ja dat wou ze wel!!Te gek dus!!Heb net het een en ander klaar gelegd en nou das niet niks!!En nu hangt de kast nog vol!!Snap er niks van, heb echt niet veel gekocht namelijk maar goed zo’n tasje zit zo vol natuurlijk en als je al met 24 kilo heengaat……!!!

Nou mensen zoals altijd hoop ik dat alles goed met jullie gaat wat zijn de plannen voor 5 mei?;) Bevrijdingsdag moet toch echt gevierd worden lijkt me.

Dikke kus een *********!!hahaha ;)

  • 26 Maart 2007 - 06:49

    Pien:

    Sorry Jasper!!!Mooi zo'n site!!;))))

  • 26 Maart 2007 - 07:53

    Titia:

    wat een verschrikkelijk verhaal ik hoop maar dat het nu goed gaat met M.
    nog veel plezier met janneke over een paar weken.
    En kop op voor deze laatste moeilijke rottijd maak er nog wat van.
    veel liefs Titia

  • 26 Maart 2007 - 09:16

    Paula:

    he Pien,
    mooi dat M weer thuis is.
    en wat word ik weer verdrietig van die foto's!

    leuk die vakantieplannen, daar heb je nu wel tijd voor.
    En je stageverslag wordt zo dus wel een 10 waard, met al die tijd die je er aan kan besteden!!
    liefs.

  • 26 Maart 2007 - 09:40

    Vincent:

    Heej Willemien!

    Wat een verhaal, zo maak je wel weer wat mee! Jammer dat je stage zo tot een einde komt maar kun je nog wel wat leuke dingen gaan plannen in je laatst weken, wat je zo te lezen al gedaan hebt!

    Geniet er nog maar even van, daar in dat lekkere klimaatje!!

    Groeten Vincent

  • 26 Maart 2007 - 18:59

    Myrthe:

    Hey skeet,
    Heeeel veel plezier op je tripjes, probeer alle zooi maar mooi ff te vergeten en dikke kus aan iedereen daar!
    Love ya!!!
    Kus,
    Myr

  • 27 Maart 2007 - 06:33

    Richt:

    He lieverd!!

    Geniet er lekker van nog de laatste 5 weekjes! Koh tao is het mooist van de 3 eilanden. Tenminste dat vond ik.....hihihi Ik mail je nog wel even het een en ander. Heel veel succes daar en tot snel
    Liefs Richt

  • 28 Maart 2007 - 14:03

    Gep:

    He meis, goed om te zien dat je weer aan het chillen bent. Daarom kon ik je dus niet bereiken afgelopen weekend! haha. Nog ef mooi doorgaan met genieten! Dikke kus en weet je al iets meer over je tentamens?! xxx

  • 29 Maart 2007 - 07:30

    Hanni:

    Hey Wil!!! Leuke pic's!! Ik heb zeker wat gemist afgelopen weekend, of niet.......? Zag er namelijk errug gezellig uit!
    Mn verhaaltje en foto's van Singapore staan dr op! Dus als je het nog aandurft om daar heen te gaan, kan je al een voorproefje nemen!

    Doei Doei!!

    Kus!!!!!!!!!!!

  • 29 Maart 2007 - 13:56

    Sylvia:

    Hey meid
    Hoe gaat het nu
    Zet em op de laatste weken en een fijne vakantie

  • 30 Maart 2007 - 16:10

    Hilly:

    hoi lieve meid.
    het is hier eindelijk mooi weer.. en jij hebt een leuke stage gehad? hoorde van danjel dat je klaar bent met stage. nog maar even lekker gnieten. en hoop dat je snel eens langs komt voor een bakje koffie. dikke tut

  • 01 April 2007 - 09:34

    Kasja:

    Hey Willemien! Volgende week zaterdag poolparty bij ons met BBQ en uitzicht op KL : ) Kus, Kas en Breg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemien

Actief sinds 03 Okt. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 104802

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2009 - 31 Juli 2010

Australia, New Zealand and Asia

19 November 2006 - 20 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: