Een piepklein tipje van de sluier - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Willemien van der Valk - WaarBenJij.nu Een piepklein tipje van de sluier - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Willemien van der Valk - WaarBenJij.nu

Een piepklein tipje van de sluier

Door: Willemien van der Valk

Blijf op de hoogte en volg Willemien

21 Maart 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve allemaal,

Weinig spannende verhalen deze keer voor de site, helaas!Alhoewel, er hier vanalles gaande is. Hier kan/mag ik helaas niks over zeggen op de site. Misschien later als het allemaal is opgelost. Erg jammer want spectaculair is het zeker en zeggen dat we niks meemaken hier konden we al niet maar nu helemaal niet meer!!!Het komt er in elk geval op neer dat we op dit moment bij de starbucks zitten op woensdagmiddag 14.00 en niet op kantoor. En nee, dit is niet omdat we ontslagen of failliet zijn!!Sorry voor de 'vaagheid' maar het is even niet anders, het net doorziet alles ;)!!!

Afgelopen weekend zijn we met een groepje van 5 man weer naar Pangkor geweest!Lekker in de zon gelegen, scootertje gehuurd en 's avonds bij een kampvuur op het strand onze fles whiskey en vodka soldaat gemaakt!Waarna Jasper en Mark het nodig vonden om nog even te skinny-dippen!Hehehe!!Een erg gezellie en relaxed weekend dus.

Aankomend weekend zouden we naar Singapore gaan maar ook dit kan helaas niet doorgaan wegens omstandigheden!We gaan er dus maar een weekendje KL van maken!Lekker shoppen, wat dingen regelen voor de reis naar Sabah en Thailand, spullen opsturen en shoppen!Naar he?!;)

De laatste paar weken gaan nu in qua 'werk' dus het stageverslag moet gemaakt worden en alle andere dingen die we voor school nog moeten doen!Weinig zin an maar tis niet anders.

Heb het nog steeds super naar mijn in hier de tijd vliegt nog steeds. Het einde komt in zicht en dat is dat is een raar en dubbel gevoel op zich. Ik heb in om jullie weer te zien maar afscheid nemen van dit leven zal ook wel even pittig worden en is iets waar ik niet naar uitkijk.

Mensen, fijne week en ik hou jullie op de hoogte!;)

Dikke kus Pien

• 21 Maart 2007 - 08:11

Paula:

nee, jij weet de spanning lekker op te voeren!!

en kom toch maar even terug, want we willen je wel weer eens zien!
    liefs Paula

• 21 Maart 2007 - 09:44

Gep:

Houd je taai! ;) Dikke kus

• 21 Maart 2007 - 19:22

Janneke:

Succes meid.En tot snel hopelijk.
    kusje

• 21 Maart 2007 - 19:52

Marije:

Doe je rustig aan! Denk aan en om jezelf!
    Liefs Marije

• 23 Maart 2007 - 07:48

Myr:

Hey skeet,
    Don't worry babe, geniet gewoon lekker van je omgeving! ;-) Spreek je snel!!
    Dikke kus,
    Myr

• 24 Maart 2007 - 20:22

Myr:

Nou kom maar snel dan, dan kunnen we samen de winterjas aan hahahahha!
    Gatverdarrie!!!!!

Dikke kus,
    Myr

• 25 Maart 2007 - 09:04

Myrthe's Moeder:

Hoi Willemien
    Je weet je verhaal inderdaad wel spannend te houden. Ik kijk nu regelmatig ook even op op jouw Blog( site) en vind het heel leuk om jou ervaringen te lezen. Man, man wat een scala aan ervaringen. Wat zul je moeten afkicken als je weer thuis bent. Dit zal ook voor Myrthe gelden, dat weet ik zeker. Wel meid, geniet ervan en de groeten uit Nederland.
    Margriet