***-kerst!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Willemien van der Valk - WaarBenJij.nu ***-kerst!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Willemien van der Valk - WaarBenJij.nu

***-kerst!!

Door: Willemien van der Valk

Blijf op de hoogte en volg Willemien

06 Januari 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

He lieve allemaal,

Gelukkig nieuwjaar, dat ten eerste. Bedankt voor de kaartjes en smsjes ookal heb ik de meesten niet gehad hoorde ik!!Beetje jammer weer maar ja....tis niet anders!Ik hoop dat iedereen een leuke kerst en een super oud en nieuw heeft gehad en dat alle goede voor nemens dit keer wel gaan lukken.

Volgende week zal ik een verhaal schrijven nu eerst de foto's.

Dikke kus

  • 06 Januari 2007 - 18:30

    Marijke:

    Wat een foto's man!
    Eén woord: geweldig!
    xxx

  • 06 Januari 2007 - 19:16

    Marieke:

    Hey Willemien, mooie foto's hoor! prachtig en wat een heerlijk weer....hier is het echt zo ***-weer. Veel plezier. x marieke

  • 07 Januari 2007 - 10:03

    Marcella En Quinten :

    ey willem, mooie foto's hoor, we zijn wel jaloers hoor!! maar jij ook een heel gelukkig nieuw jaar ( beter laat dan nooit) hahahaha....
    spreek je gauw weer.

    dikke tût marcella

  • 07 Januari 2007 - 13:56

    Paula:

    Dag Pientje,

    dan ook zo maar: de allerbeste wensen voor 2007,
    je maakt er in ieder geval een geod begin aan zo te zien ,de fot's levereb prachtige plaatjes op!!
    hier gaat alles zo z'n gangetje, gen bijzonderheden. regenachtig weer, dus geniet maar van aldaar !!
    liefs Paula

  • 08 Januari 2007 - 18:26

    Richt:

    He Happy 2007!!!
    Wat een mooie foto's zeg! Je vermaakt je prima zo te zien. Heb je mijn sms gekregen? Dikke kus

  • 09 Januari 2007 - 07:05

    Peter:

    Hey Willemien, ook nog een gelukkig nieuw jaar!! Maar aan de foto's te zien heb jij je in ieder geval niet verveeld tijdens de kerstdagen en de jaarwisseling! Ziet er echt allemaal super uit op de foto's! Succes!!

  • 09 Januari 2007 - 18:30

    Gep:

    He meis, de computer op school viel in een keer uit vanmiddag op school, maar ik verdenk stiekem mn buurman ervan... Daarom was ik zo abrupt weg dus. Werkse maar weer deze week!
    Dikke kus

  • 10 Januari 2007 - 02:25

    MIchael:

    nou voor uit dan maar weer he...jij ook weer blij

    xx

  • 10 Januari 2007 - 11:04

    Wilma:

    Hoi lieve Wil,

    Fijn om even met je te praten, veel te kort. Heb je zoveel te vertellen en jij mij denk ik ook. Moeten maar een week voor uitrekken als je terug bent....hahahahah
    Kus Wil

  • 10 Januari 2007 - 23:42

    Bonny:

    Heee Willemien!! Jij ook nog een heel gelukkig 2007! Ik las je berichtje op mn site dus moest gelijk even kijken hoe het jou vergaat aan de andere kant ;-) Moet toegeven dat ik heir al een tijdje niet meer geweest was maar heb net even een inhaalslag gedaan en het ziet er allemaal geweldig uit!! Je maakt wat mee! Super, al die ervaringen!De Tsunami-herdenking meot ook wel indrukwekkend geweest zijn! Na alle foto's gezien te hebben staan Kuala Lumpur en Phuket op mn lijstje haha, ik hoop je snel weer eens te spreken op MSN!
    groetjes,
    Bonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemien

Actief sinds 03 Okt. 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 104806

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2009 - 31 Juli 2010

Australia, New Zealand and Asia

19 November 2006 - 20 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: