Pangkor - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Willemien van der Valk - WaarBenJij.nu Pangkor - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Willemien van der Valk - WaarBenJij.nu

Pangkor

Door: Willemien van der Valk

Blijf op de hoogte en volg Willemien

29 Januari 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

He lieve mensjes,

Over 2 weken meer verhalen ik hou het nu alleen maar even bij de foto’s!Myrth is aangekomen en we zijn het weekend lekker naar Pangkor geweest. Woensdag komen m’n ouders en zus al aan en dan zaterdag al naar Langkawi voor een weekje vakantie, waar ik natuurlijk heel erg aan toe ben!!Geen tijd voor verhalen nu even dus want deze week maar even hard werken!

Dikke kus en tot snel

  • 29 Januari 2007 - 11:35

    Titia:

    wat een mooie en gezellige leuke foto's.
    Groeten en veel plezier met myrthe en je ouders en inge.
    kus titia

  • 30 Januari 2007 - 03:27

    Hanni:

    Heyyyyy Willemientje!!!! Bij deze een reactie van mijn kant!!! Je weet het al; nice pics! Misschien iets om in mijn "tripjes planning" te stoppen....! En hopelijk kunnen we ook samen nice pics maken in 1 van de prachtige plekken in Maleisie......
    Dikke kusssss

  • 30 Januari 2007 - 07:34

    Francien:

    GGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAFFF zeg die foto's
    xxxx francien

  • 31 Januari 2007 - 19:42

    Paula:

    ook van deze foto's kun je opmaken dat jij het zwaar hebt, ik voel erg veel medelijden.
    Controleer even of je moeder nijn groetn overbrengt,a.u.b.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemien

Actief sinds 03 Okt. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 104795

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2009 - 31 Juli 2010

Australia, New Zealand and Asia

19 November 2006 - 20 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: